دانلود بازی I Am Alive برای PC

ساخت وبلاگ

داستان بازی I Am Alive در شهر شیکاگو آمریکا اتفاق می افتد؛ شیکاگویی که با آنچه در فیلم ها و بازی های دیگر (مانند Driver 2) دیده اید بسیار تفاوت دارد. در اینجا شیکاگو در اثر یک زمین لرزه بسیار مهیب تخریب شده و تمام راه های ارتباطی این شهر با سایر نقاط قطع شده و این در حالی است که مناطق و شهر های اطراف با بحرانی دیگر به نام کم آبی مواجه اند .به نظر می رسد که اتمسفر سنگینی بر بازی حاکم باشد و طراحان در بیشتر بازی می خواهند حس ترس و تنهایی و سکوت را به بازیکن منتقل کنند.بعد از این زلزله ۱۰٫۳ ریشتری که در شیکاگو آمده، تیم های نجات نتوانسته اند بسیاری از آسیب دیده ها را نجات دهند و میلیون ها نفر در زیر آوار جان باخته اند. قهرمان اصلی بازی شخصی معمولی و از طبقه متوسط جامعه به نام “آدام کولینس” است که در اثر این زلزله دوست دخترش را گم کرده و می خواهد برای نجات جان او شیکاگوی خراب شده را زیر و رو کند؛ اما غافل از این که در این راه جان خودش به خطر می افتد.

 

I AM ALIVE دانلود بازي I Am Alive براي PC

 

 

دید دوربین در بازی I Am Alive از دید اول شخص و کارکتر اصلی یعنی “آدام کولینس” است. فضای شهر شیکاگو بسیار به هم ریخته است و ساکنان این شهر برای زنده ماندن دست به هر کاری، حتی حمله به دیگر انسان ها و خوردن گوشت و تن آن ها می کنند؛ در این شرایط “آدام” باید بتواند از خودش دفاع کند و سازندگان هم برای این کار تکنیک ها و راه های زیادی را در اختیارش گذاشته اند.او می تواند سلاح های خالی (و در چند مورد همراه با فشنگ) را از سراسر شهر شیکاگو جمع آوری کند و به وسیله آن انسان های دیگر را بترساند؛ این سلاح ها شامل کلت، مسلسل و نارنجک می شوند.

همچنین امکان رانندگی در سطح شهر شیکاگو وجود دارد که مطمئنا برای خیلی از بازیکن ها جذاب خواهد بود؛ به محض سوار شدن “آدام” به ماشین دید دوربین به نمایش سوم شخص از پشت ماشین می رود و در حالت پیاده هم می توانید از بین دو دید اول شخص و سوم شخص به دلخواه خود یکی را انتخاب کنید.از نظر گرافیکی فعلا نمی توان نظری قطعی در مورد I Am Alive داد؛ موتور پایه بازی LEAD نام دارد که چندان نام آشنا نیست و نمی توان به طور قاطع گفت که گرافیک I Am Alive خوب هست یا بد. ولی مطمئنا از نظر هنری حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: XP Service Pack 3/Seven7/Vista

Processor: Core 2 Duo E6300 1.86GHz Or Athlon 64 X2 Dual Core 4200

Memory: 1 GB RAM

Hard Disk Space: 3 GB Space Free

Video Card: GeForce GT 220 or Radeon HD 6350 With 512Mb ram

DirectX®: Direct X 9.0c

Sound: Direct X 9.0c sound device

 

تصاویر محیط بازی :

 

I AM ALIVE S2 smal دانلود بازي I Am Alive براي PC I AM ALIVE S1 smal دانلود بازي I Am Alive براي PC

I AM ALIVE S4 smal دانلود بازي I Am Alive براي PC I AM ALIVE S3 smal دانلود بازي I Am Alive براي PC

I AM ALIVE S6 smal دانلود بازي I Am Alive براي PC I AM ALIVE S5 smal دانلود بازي I Am Alive براي PC

 

video دانلود بازي I Am Alive براي PC دانلود تریلر بازی :

I Am Alive Video Preview 720p | Rapidshare

 

source دانلود بازي I Am Alive براي PC مراحل نصب بازی :

۱) بازی را از حالت فشرده خارج کنید .

۲) فایل ISO بدست آماده را mount و یا رایت نمایید (و یا اکسترک مستقیم با Winrar)

3) تمام محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی و در پوشه System بریزید

۴) بهتر است بازی را با فایروال بلوک نمایید .

۵) از بازی لذت ببرید !

 

caution دانلود بازي I Am Alive براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازي I Am Alive براي PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

 

دانلود بازی...
ما را در سایت دانلود بازی دنبال می کنید

برچسب : تصاوير بازي I Am Alive, خريد پستي بازي I Am Alive, دانلود از رپيدشير I Am Alive, دانلود بازي I Am Alive با لينك مستقيم, دانلود بازي I Am Alive براي كامپيوتر, دانلود بازي I Am Alive براي ويندوز, دانلود بازي I Am Alive براي پي سي, دانلود كرك ريلود بازي I Am Alive, دانلود مستقيم بازي I Am Alive, دانلود نسخه كامپيوتر بازي I Am Alive, دانلود نسخه كرك شده بازي I Am Alive, دانلود نسخه معتبر بازي I Am Alive, سيستم مورد نياز بازي I Am Alive, لينك دانلود مستقيم بازي I Am Alive, لينك دانلود پرسرعت بازي I Am Alive, نقد و بررسي بازي I Am Alive, نویسنده : علی downloadgame بازدید : 1216 تاريخ : چهارشنبه 15 شهريور 1391 ساعت: 13:24