دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

ساخت وبلاگ

امروز آپدیت شماره ۲ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Assassin's Creed: Revelations عرضه شد ! در این آپدیت تغییراتی در بازی صورت گرفته است که به اختصار عبارتند از: افزوده شدن نقشه های بازی در پکیجی به نام Map Pack که دارای ۳ مکان جدید با نام های Siena, Firenze و San Donato می باشد. همچنین ۶ نقشه جدید برای بخش مالتی پلیر بازی افزوده شده است ، برطرف سازی باگ بازی در هنگام مقابله با مقبره پنهانی در زندان V'lad ، برطرف سازی باگ در هنگام صدا کردن Fedayeen و صحبت کردن با آن که از بازی خارج می شد ، برطرف نمودن باگ بازی هنگام کاهش فرکانس Den Defence و بسیاری از مشکلات دیگری که در بازی وجود داشته چه در بخش Story Mode و چه در بخش Multiplayer که به طور کامل برطرف گردیده اند. برای دانلود آپدیت و آموزش کامل نصب آپدیت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

assassins creed revelations update 1.02 skidrow دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

 

 

caution دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update توضیحات نصب : ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. حال فایل فشرده دانلود شده را اکسترکت نمایید. به فولدر CLEAN رفته و تمامی فایل های این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس به نصب فایل اجرایی ac_revelations_1.02_eu.exe بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به اجرای بازی بپردازید. در هنگام اجرای بازی ، لوگوی یوبی سافت نمایان می شود و از شما نام کاربری و کلمه عبور می خواهد. به ترتیب زیر وارد نمایید و وارد بازی شوید:

Username: SKIDROW

Password: Anything you want (هرچیزی که می خواهید)

سپس تیک گزینه "remember me" را زده و وارد بازی شوید. روش نصب و فایل فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این آپدیت بسیار کاربردی نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update دانلود:    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

دانلود بازی...
ما را در سایت دانلود بازی دنبال می کنید

برچسب : دانلود Assassins Creed, Revelations v1,02 Update, دانلود آخرین آپدیت بازی اسسینز کرید, دانلود آپدیت 1,02 بازی assassin's creed, revelations, دانلود آپدیت 2012 بازی ac revelations, دانلود آپدیت رفع باگ بازی assassin's creed revelations, دانلود آپدیت شماره 2 بازی assassin's creed revelations, دانلود آپدیت شماره 2 بازی revelations, دانلود از سرور آپلودباز Assassins Creed, Revelations v1,02 Update, دانلود رایگان Assassins Creed, Revelations v1,02 Update, دانلود مستقیم Assassins Creed, Revelations v1,02 Update,بازی,دانلود,کامپیوتر,اکشن,استراتژی,ماجرایی,گیم,دانلود گیم,game,pc,اپدیت, Update,اساسین,اساسین کرید,اساسین کرید رولیشن,assassins,assassins creed,Assassins Creed, Revelations,v1,02, نویسنده : علی downloadgame بازدید : 1629 تاريخ : چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت: 16:45