دانلود بازی Yesterday برای PC

ساخت وبلاگ

بازی زیبا و منحصر به فرد Yesterday از استودیوی بازی Pendulo عرضه شد، بازی در سبک جدید ماجرایی. بازی که پر از رمز و راز است و میتوان محیط آن را به صورت تاریک،غم انگیز و …. تعریف نمود، بازی از هیجان و ماجرای جدیدی برخوردار است که تا به حال در بازی های دیگر به چشم نیامده است! محیط فوق العاده،گیج کننده و شخصیت های مشکوک شما را با یک ماجرا و تجربه ی جدید آشنا میکند. داستان در شهر نیویورک در سال ۲۰۱۱ اتفاق می افتد زمانی که تمام مردم شهر یکی پس از دیگری ناپدید میشوند و بعد از مدتی آن ها را مرده یافت میکنند، هنری به همراه دوست خود کوپر برای یافتن این راز و کشف کردن حقایق دست به کار میشوند و با وقایع ترسناک و ماجراهایی پیچیده روبرو میشوند.

 

Yesterday دانلود بازی Yesterday برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS XP SP2/VISTA SP1/WINDOWS 7

Processor: INTEL/AMD 2.0GHZ

RAM : 1024 MB (XP)/2048 MB VISTA/7

Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 COMPATIBLE. ATI RADEON X800/INTEL GMA 3000/NVIDIA GEFORCE 6800 OR HIGHER*DirectX®: 9

Hard Drive: 8 GB

Sound: DIRECTX 9 COMPATIBLE

 

تصاویر محیط بازی :

Yesterday S1 smal دانلود بازی Yesterday برای PC Yesterday S2 smal دانلود بازی Yesterday برای PC

Yesterday S3 smal دانلود بازی Yesterday برای PC Yesterday S4 smal دانلود بازی Yesterday برای PC

 

 

caution دانلود بازی Yesterday برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی Yesterday برای PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Yesterday برای PC دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare   Direct Link

 

دانلود بازی...
ما را در سایت دانلود بازی دنبال می کنید

برچسب : بازي Yesterday براي پي سي, دانلود Yesterday, دانلود از رپيدشير Yesterday, دانلود بازي Yesterday, دانلود بازی Yesterday برای PC, دانلود نسخه PC بازي Yesterday, دانلود نسخه سالم Yesterday, دانلود نسخه فينال Yesterday, نسخه SKIDROW بازي Yesterday,Download Yesterday, Download Yesterday PC, Yesterday, Yesterday PC, بازی Yesterday, بازی ماجرایی Yesterday, دانلود Yesterday, دانلود بازی Yesterday, دانلود بازی Yesterday با لینک مستقیم, دانلود بازی Yesterday با لینک مستقیم برای PC, دانلود بازی Yesterday برای PC, دانلود بازی Yesterday برای پی سی, دانلود بازی Yesterdayبه سبک جدید, دانلود بازی ماجرایی Yesterday, دانلود بازی یستر دی, دانلود رایگان بازی Yesterday, دانلود رایگان بازی Yesterday با لینک مستقیم, دانلود رایگان بازی Yesterday با لینک مستقیم برای PC, دانلود رایگان بازی Yesterday برای PC, دانلود رایگان بازی Yesterday برای پی سی, دانلود نسخه SKIDROW بازی Yesterday, دانلود نسخه نهایی بازی Yesterday, نسخه SKIDROW بازی Yesterday, نسخه معتبر بازی Yesterday, نویسنده : علی downloadgame بازدید : 1588 تاريخ : پنجشنبه 8 تير 1391 ساعت: 17:40